Vragen over Coronavirus COVID-19

Informatie m.b.t. het Coronavirus COVID-19

Publicatiedatum: 16-03-2020 (Revisie: 24-03-2020)

In navolging wat het kabinet heeft besloten, wil Visus Haarkliniek zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen om de veiligheid van cliënten, bezoekers en medewerkers te kunnen blijven waarborgen.

Dit is een besluit in afwachting van eventuele andere maatregelen die het cabinet nog kan treffen. Mocht er voor uw afspraak iets veranderen nemen wij contact met u op.Visus Haarkliniek heeft daarom besloten om in de periode van 18 maart 2020 tot en met 6 april 2020 alle controles te annuleren.

Ook heeft Visus Haarkliniek na de laatste pers conferentie (23-03-2020) besloten alle XL-Hair en LLLT behandelingen tot en met 6 april 2020 te annuleren.

Om de drukte te verminderen en een risicovrije werkomgeving in de kliniek te bieden, hebben we de haartest ontwikkeld voor consultatie-afspraken om de patiënten te evalueren alvorens zij naar de kliniek komen.

We zullen de resultaten van de haartest beoordelen, en een afspraak met u inplannen voor een consult indien u geschikt bent voor een behandeling.

Ook staan we maar 1 persoon per afspraak toe. Er mag dus niemand meekomen naar uw afspraak in de kliniek.

De al geplande behandelingen in Rotterdam worden zo veel mogelijk gedaan onder aangepaste omstandigheden. Zo zullen onze medewerkers voor hun en uw eigen veiligheid beschermende kleding (bv. mondneusmasker/beschermbril) dragen.

Heeft u klachten van een al uitgevoerde behandeling vragen wij u telefonisch contact op te nemen. Samen met onze medewerkers bekijken we dan of het noodzakelijk is om langs te komen. Uiteraard zijn we voor de spoedzorg geopend, maar altijd na afspraak.

Vanzelfsprekend vragen wij u om de regels van het RIVM goed na te leven. Kom niet naar de kliniek wanneer u last heeft van de volgende klachten; luchtwegklachten, hoesten, verkoudheid, kortademigheid (ook zonder koorts), spierpijn, hoofdpijn en keelpijn.

We kunnen ons voorstellen dat er vragen zijn, daarom staan hieronder de veel gestelde vragen.

Ik heb een afspraak in de periode 18 maart tot en met 6 april. Wat betekenen deze maatregelen voor mijn afspraak?

Medewerkers van Visus Haarkliniek zullen met u telefonisch contact opnemen om uw consult of controle te verplaatsen.

De behandelingen en consulten gaan voorlopig nog wel door. Onze medewerkers nemen contact met u op als er iets verandert in de afspraaktijd.

Ik heb een afspraak of behandeling na 6 april gaat deze door?
Ja, uw afspraak of behandeling gaat door. Zodra er wijzigingen zijn dan laten wij u dat weten.

Ik heb onlangs een behandeling gehad en ervaar klachten. Wat kan ik doen?
Heeft u vragen of maakt u zich zorgen, dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Van maandag tot en met zaterdag van 8.00 uur tot 16.30 uur via 010-3075692.

Mocht het nodig zijn om buiten kantoortijden contact op te nemen, dan kunt u ons noodnummer bellen. Hoe en wanneer u contact op moet nemen in noodgevallen staat opgenomen in het die u van ons heeft ontvangen nazorgformulier.

Visus Haarkliniek blijft open voor spoedzorg. Wat betekent dat?
Het kan voorkomen dat er na de behandeling een neveneffect of complicatie optreedt. Visus Haarkliniek waarborgt de continuïteit van zorg en er wordt in spoedsituaties de benodigde zorg uitgevoerd. Er is altijd een haarspecialist en/of arts beschikbaar. Deze afspraken vinden plaats op onze locatie in Rotterdam.

Ik heb vragen over het Coronavirus. Waar kan ik terecht?
Voor alle actuele informatie over het Coronavirus verwijzen we u naar de website van RIVM. Ook kunt u terecht bij het landelijke publieksinformatienummer: 0800 – 1351. Vragen over werk, vakantie en school kunt u hier ook stellen.

Wij danken u voor uw begrip.

 

 

Top