Contact
Goedendag, waar kunnen wij u mee helpen?
Hoe zijn wij te bereiken
Visus Haarkliniek is goed bereikbaar met de auto en beschikt over een VISUS parkeerplaats waar u gratis kunt parkeren. Wij zijn direct naast de snelweg A16 gevestigd. Vanuit beide richtingen dient u afslag 26 – S108 (Rotterdam-Kralingen) te nemen. De A16 staat direct in verbinding met de A15 (vanuit het Zuiden), A20 (Midden-Nederland) en A13 (vanuit het Noorden).
Als u van buiten Rotterdam met het openbaar vervoer komt, kunt u vanaf Rotterdam CS de metro nemen richting metrostation Beurs (Erasmuslijn-blauwe lijn) en dan overstappen op de Calandlijn (rode lijn) richting metrostation Kralingse Zoom. Direct overstappen op de Calandlijn is ook mogelijk via station Rotterdam-Blaak. Onze kliniek is 900 meter verwijderd (10 min. loopafstand) van station Kralingse Zoom.
Contactgegevens
Turfweg 79
3065 AJ Rotterdam
010 307 56 92
info@visushaarkliniek.nl
Openingstijden
Maandag | 08:00 – 16:30 |
Dinsdag | 08:00 – 16:30 |
Woensdag | 08:00 – 16:30 |
Donderdag | 08:00 – 16:30 |
Vrijdag | 08:00 – 16:30 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Klachtencommissie
We doen ons uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u niet volledig tevreden bent over de behandeling of bejegening. Uw opmerking of klacht is voor ons van belang. Enerzijds helpen klachten ons om de zorgverlening te verbeteren, anderzijds vinden wij het analyseren van klachten belangrijk omdat de tevredenheid van u als patiënt bij ons hoog in het vaandel staat.
Middels dit digitale formulier bieden wij u de mogelijkheid om uw klacht of suggestie aan ons door te geven. Indien u het wenst kunt u uw klacht ook direct per mail naar klacht@visushaarkliniek.nl toesturen. Wij zullen uw klacht behandelen op basis van de geldende klachtenregeling. De klachtenregeling kunt u bekijken en downloaden: Klachtenreglement 2023
Indien u binnen 1 week na het indienen van uw klacht géén ontvangstbevestiging heeft ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen via ons algemene telefoonnummer 010 – 307 56 92. Het streven is dat u binnen 2 weken een inhoudelijke reactie ontvangt op uw klacht.
Naast de interne klachtenprocedure, heeft u als patiënt ook het recht om andere wegen te gebruiken met betrekking tot uw ontevredenheid. Dit is mogelijk nadat de gehele interne Klachtenregeling is doorlopen.
Visus Haarkliniek is om bovenstaande reden ook aangesloten bij een externe, onafhankelijke geschillencommissie: DOKh. Zodra u er met ons niet uitkomt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van DOKh. U krijgt ondersteuning en er wordt samen gezocht naar een passende oplossing. De patiëntenfolder van DOKh kunt u hiernaast downloaden: DOKh Klachtenfolder
Verdere contactinformatie is te vinden op de website van DOKh
Laat uw feedback achter
Binnen onze kliniek wordt veel aandacht besteed uw (patiënt)veiligheid. Wij doen er alles aan om de veiligheid in onze kliniek te optimaliseren en onnodige schade voor u als patiënt te voorkomen. U bent in onze kliniek een onmisbare schakel om dit te signaleren. Indien u het vermoeden hebt dat er iets fout gaat tijdens uw behandeling, vragen wij u dit direct te melden aan uw behandelaar.
Laat uw feedback achter
Binnen onze kliniek wordt veel aandacht besteed uw (patiënt)veiligheid. Wij doen er alles aan om de veiligheid in onze kliniek te optimaliseren en onnodige schade voor u als patiënt te voorkomen. U bent in onze kliniek een onmisbare schakel om dit te signaleren. Indien u het vermoeden hebt dat er iets fout gaat tijdens uw behandeling, vragen wij u dit direct te melden aan uw behandelaar.